»Po pregledu tega elaborata smo ugotovili, da so zaključki stroke tako nedvoumni in jasni, da jih lahko predstavimo javnosti, čeprav sam dokument še čaka nekaj korakov, da ga potrdimo in da gre v nadaljnji postopek.«
»Na delovni dan naredimo povprečno 12 metrov betonske obloge. Skupno je 121 takšnih korakov, da pridemo na drugo stran predora, nato pa sledi namestitev strojne opreme in elementov zgornjega sloja železniške proge.«
»Tudi tu je bilo več zanimivih izzivov. Imeli smo sedem betonaž, kjer smo v sklopu ene betonaže vgradili več kot 1500 kubičnih metrov betona, kar je po mojih podatkih največ v eni betonaži v Sloveniji. V eni betonaži je bilo torej več kot 200 tovornjakov betona.«
»Izvajamo posodobitev oz. prilagoditev signalno-varnostne naprave, ki nam bo v prihodnosti omogočila gradbeno izvedbo na tirni infrastrukturi.«
»Cilj tega projekta je, da sedanji nadvoz s štirimi tiri nad Celovško cesto zamenjamo z novim nadvozom, ki bo omogočal šest tirov.«
»Projekti za tirne naprave so izdelani, v tem trenutku so v fazi revizije. Računamo, da bi lahko v roku meseca, dveh revizijo zaključili.«
»Konec leta, če ne bo zapletov, bi lahko objavili razpis za gradbena dela na železniški infrastrukturi, ki vključuje ureditev vseh tirnih naprav med Dunajsko in Šmartinko, gradnjo nadhoda nad železniškimi programi in ureditev peronske infrastrukture.«